Recar Logo
LT Bendrai finansuoja Europos Sąjunga

PROJEKTAS „NAUJOS KARTOS AUTOMOBILIŲ DALIŲ ATPAŽINIMO IR KAINODAROS SISTEMOS KŪRIMAS, PASITELKIANT AI, MAŠININIO MOKYMOSI IR OCR TECHNOLOGIJAS“

Projektu siekiama sukurti naujos kartos automobilių dalių atpažinimo ir kainodaros sistemą, pasitelkiant AI, mašininio mokymosi ir OCR technologijas. Sistema gebės atpažinti automobilių detalių pavadinimus ir numerius iš vaizdų, pasiūlyti pardavimo kainas naudotoms detalėms, identifikuoti transporto priemonių VIN numerius iš vaizdų, siekiant kataloguoti visas transporto priemonių detales, kurios buvo pradinėje komplektacijoje. Pažangi automobilių detalių atpažinimo sistema su integruotais dirbtinio intelekto (DI) sprendimais bus pritaikyta naudoti įvairiose srityse automobilių pramonėje ir paslaugose.

Projekto vertė 1.531.107 EUR, iš kurių 1.123.032 EUR – ES finansavimas. Projektą bendrai finansuoja Europos Sąjunga.

Projekto įgyvendinimo trukmė: 2024.08.20 – 2026.08.20.

Projektą įgyvendina UAB „Recaras” kartu su partneriu UAB „GTV Projects”

Kontaktiniai duomenys:
Tomas Tamošiūnas
tel.: +370 653 10536
el. p: tomas@recar.lt

E. komercijos sprendimų diegimas UAB "RECARAS", perorientuojant procesus ir juos skaitmenizuojant

UAB „Recaras“ 2022 m. vasario 22 d. pasirašė projekto „E. komercijos sprendimų diegimas UAB "Recaras", perorientuojant procesus ir juos skaitmenizuojant “, projekto Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0175, finansavimo ir administravimo sutartį pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui “ priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis Covid-19“.

Inicijuojamo projekto tikslas - diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu įmonėje UAB „Recaras“, siekiant padidinti pajamų augimą. Projekto metu bus įdiegti e. sprendimai – kompleksinė informacinių technologijų priemonė, kuri leis klientams įsigyti įmonės siūlomas paslaugas elektroninėmis priemonėmis, stebėti užsakymų vykdymą, gauti susijusius dokumentus. Įmonei tai leis efektyviau teikti paslaugas elektroninėje erdvėje, valdyti visas sutartis, klientų duomenis bei sutarčių vykdymo kontrolę, darbus ir dokumentus, padės greitai ir tiksliai įvertinti, kaip vykdomos užduotys ir kt.

Projektu siekiamas rezultatas – procesų skaitmeninimas, taip sudarant palankias sąlygas investicijų skatinimui, naujų klientų pritraukimui ir įmonės augimui.

Projekto finansavimas: projekto biudžete nustatyta didžiausia galima projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma – 66 035,00 Eur, iš Europos regioninės plėtros fondo skirtas iki 49 526,25 Eur finansavimas.

Projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis: 2022 02 22 – 2023 01 20.